JAG 20!

Gårdagen går inte att beskriva i ord men jag ska försöka göra ett litet försök! Kvällen börjar med den planerade knytisfikat. Det blev bullar och bullar och chokladrutor, MASSA kakor, brownies, hembakta kolor, dumle och tårta. Dock så åts väldigt lite upp så nu har jag massor utav fika kvar här. Så vill någon komma hit på en fika så är det bara att komma förbi!

Fick ett par underbara presenter! Så som presentkort på systembolaget, skärp med en skorpion på (älskar skorpioner), en flaska vin, en "kärlekskopp", hemkokta kolor och massa POLKAGRISAR!

Underkvällen spelades massa hög musik, det sjöngs, det skrattades och det blev djupa diskussioner. Dessutom blev det tävling i mitt förråd. Krossade tomater vs okota nudlar. Jag tror att nudlarna gick i betydligt mycket lättare än tomatsåsen!

Senare tog vi buss upp till krogen "krogen" där vi sjöng karaoke som galningar. "Främling", "Jag vill vara din margareta", "Simple the best", "The unnamed feeling" och mycket mer. Kan ju säga att vissa lät bättre än andra men hur som helst så var det grymt kul Och så vid tolvslaget så sjöng några underbara människor "Jag må hon leva" uppe på scen! Tack alla! Det blev många cider och någon shot, lite dans på dansgolvet och så mycket sång och dans även vid borden. Underbar krogkväll, precis som den ska vara helt enkelt!

Planerna var sedan att ta taxi hem, vilket gick åt skogen för att det var 40 minuters kö. Så istället tog vi en kycklingrulle på en pizzeria, där jag gjorde en fuling och lyckades få mat utan att så i kö, därefter vandrade vi hemåt. Vilket säkert tog 40 minuter också. Därefter blev jag matat med tårta av Tobias sen slocknade vi på sängen. Runt sju i morse slet jag upp han så vi kunde lägga oss på riktgt och få en god natts sömn!

och nu har jag bara all STÄDNING framför mig! Det blev en kortfattad beskrivning av kvällen i en mycket lång text. Men jag är HELNÖLD med kvällen!!


Utklädnad    Tävling i förrådet           Djupa samtal?            Och sötsara var med!



Jag behöver faktiskt bara en drink för att bli packad. Problemet är att jag inte kan komma ihåg om det är den trettonde eller den fjortonde.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback