Facebook! Försvinn ur mitt liv!

Riktigt så illa är det inte, jag tycker bra om facebook! Kanske lite för bra, har uppdaterat statusen dagligen i minst ett år nu och läser alla andras statusar nästan varje dag. Kallas det status föresten? Det man skriver i "Vad-gör-du nu-fältet"? Jag vet inte.. Men från och med idag ska jag göra ett litet test och se om jag lyckas vara utan hemsidan i en vecka. Mycket intressant måste jag säga. Börjar redan undra vad folk sysslar med och om det är någon som har skrivit ett logginlägg eller kommenterat min status. Känns som att jag redan är utanför världen och det har bara gått en dag... EN dag.. Kul! Iof har det varit en väldigt lugn lördag för mig där jag valt att avsäga mig både en fest och en krogrunda. Så vad gör man när man sitter hemma själv en hel lördag? Kan inte säga att jag varit särskillt effektiv hitintills. Varit ner och handlat frukost till i morgon. Sett flertalet filmer, sovit en stund, sett helgens big brother avsnitt och kollat runt bland kommande filmer 2011. Egentligen borde jag ha städat, här ser det förjävligt ut. Tobias ska komma med sina saker på måndag och fram till dess måste jag ändå ha fixat lite plats och städat lite här.. Men det får bli i morgon! Nu ska jag... ööh? Ja, får se.

Ha en trevlig lördagkväll alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback