Saknad

Nu har jag bott i Umeå i nästan exakt 6 månader. Helt otroligt vad tiden har gått fort!! Men nu börjar ångesten och saknaden.. Helt otroligt vad jag har längtat hem den senaste tiden. Till Lillasyster!! Mamma!! Peder!! Bror!! De första tre månaderna åkte jag hem och var hemma ett par dagar varje månad men nu har jag inte varit där sen i jul och det känns som en evighet. Kanske för att det inte varit så mycket på Universitetet så tankarna bara flyter på och saknaden ökar. Måste hem snart!!

Tyvärr så tror jag att det kan bli svår. Resten av februari är fullproppad med föreläsningar, jobb, seminarier och lite födelsedagsfirande. Mars ser nästan likadan ut. Och vart ska man få pengarna från? Biljetten är inte gratis direkt. Nej! Får kämpa på helt enkelt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback