Statestik

Älskar att logga in och se att min blogg läses oftare än vad jag skriver. Kan till och med så på statestiken att folk kollar min blogg flera gånger om dagen.. Väntar på att jag ska skriva något? Vem vet.. Vem vet?? Nej, jag har då ingen aning om vilka som läser min blogg. Vore ju kul om ni kunde kommentera lite mer så man vet!

Idag var min första dag på jobbet, är nu mer vikarie på solbackens äldreboende. Supermysigt! Tror verkligen att jag kommer att trivas. Hoppas! Men nu är jag iallafall jättetrött, och ni läsare har fått erat inlägg!! Nöjda? Njaaa. Det skulle jag inte tro. Egentligen, lite sorligt att läsa bloggar. Har man inte annat för sig? Kanske inte, hur som helst så följer jag två andras bloggar så jag ska kanske inte gnälla så mycket. MEN NEJ, nu måste jag till sängen för nu är det dags att se 4400!  Ciaoo!

Ska man bli rödhårig igen?



Försökte förövrigt hitta en citat om bloggar. Men det gick inge vidare! Ge mig ett?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback