Vårmyset avslutades med vin och drink

Nu har jag bytt hårfärg!! Tack Mikaela för hjälpen. Lite tveksam på om jag är nöjd med färgen, kan ju bero på att jag ser likblev ut i ansiktet med denna färg. Eller att det går lite i lila, ska se hur det ser ut efter ett par dagar så ska jag bedömma då! =)


Efter ett par glas togs kameran fram och knappt en bild blev seriös, men tänkte att jag skulle bju på några iallafall. Här blev min halsduk till en turban. Efter att jag sagt att min rygg blir helrak när jag putar med rumpan och Mikaela hade hört att jag måste ringa efter en i Irak. hahaha. Så det kan gå!


Kvinnan från Irak



Mikaela antecknade noga vad jag sa hela kvällen. Eller???? :P



Ut i kylan var vi också, kanske för att Miaela är så duktig och kollar fel på bussen.



Kommentarer
Postat av: Mikaela

Hahaha, ja kvällen va awesome! :D

2011-03-13 @ 15:35:49
URL: http://mikkanhellman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback