En dag som inte borde få finnas!

Idag är just en sådan dag, som jag vill spola förbi! Skrev min första salstenta igår, tror det gick bra. Oavsett hur det gick så firade jag stenhårt igår. Hamburgare, förfest i studentkoridor, utgång på NH och sedan efterfest hos till till halvsju på morgonen. Helgalet men kung! Idag är det däremot inte lika roligt... Är trött och seg, har inte ens orkat få i mig någon mat ännu! Tror jag ska röra mig mot Ica senare och handla micromat annars blir det kanske risgrynsgröt till middag. Huua, längtar till i morgon. Då ska jag vara hurtig och städa upp här och på eftermiddagen ska jag på Medley och köra en gruppträning. De blir Cykel + Core, spännande!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback