Ensammys och handukshår

Hatar, hatar, hatar! Varför tog jag ens med hårborsten till The studio, dem hade ju allt man behövde för att ordna håret där! Men nu är jag utan hårborste för av någon anledning så ramlade den ur väskan och nu ligger den där... Och jag står och lagar mat, nyduschad med handdusksruffsigt hår! Men men, det är väl inte allt i värden.

Ikväll ska jag äta köttfärsås och spagetti med mexikanska kryddor. Sedan ska jag njuta av maten tillsammans med Dean och Sam från Supernatural. Blir en lugn och ensam kväll istället för utgång!

Tjuvade en bild för att visa vad spagetti och köttfärsås är för dem som inte har koll. ;)



Ensamheten är ett trevligt ställe att besöka, men ett dåligt ställe att stanna på

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback