Days goes on...

Sjuk kväll igår!! Hela lägenheten såg söndertrasad ut i morse, och det är fortfarande stökigt men nu kan man gå här inne. Hade dock jätteroligt! Spelade "Jag har aldrig...", shotpoker, flera ölspel, brottades, boxades, dansade och skrattade i mängder. Länge sedan vi festade i "lag röd" annars.

Ikväll ska jag ÄNTLIGEN få träna!!!!!!!!!! Så jag har längtat, nu äntligen känner jag mig frisk nog! Kan knappt minnas när jag tränade sist. Måste varit några dagar innan jul ! Men nu så.. Här ska det springas och gymmas! =)


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Ja fy fan för vintern, crap!! Åh, åka utomlands, vad underbart det skulle vara! =)

2011-01-13 @ 17:29:03
URL: http://mikkanhellman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback