Ny dator

Det blev inte datorn jag skrev om i förra inlägget. Jag ringde OnOff som jag hade beställt den ifrån och frågade varför den aldrig kom och svaret jag fick var att den inte skulle komma överhuvudtaget! Skit förbannad blev jag, mycket dåligt att dem inte hör av sig till mig och att jag ska behöva ringa och fråga varför den inte kommer! BESTÄLL ALDRIG FRÅN ONOFF!!

Samma kväll åkte jag till Media Markt med Samsungens egenskaper och frågade om dem hade någon liknande och OJ vilken service jag fick. Första dem sa var "Den där har vi precis, fast lite bättre" till billigare pris och tryggare märke. Och oj så nöjd jag är nu! Blev en Emachine E732G som ägs av Acer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback