Toppen helg!

Ojdå.... 5 dagar sen jag skrev, nästan en hel vecka. Men det var inte en hel vecka sen och kanske tur det? Jag har verkligen haft fullt upp de senaste dagarna. I onsdags firade vi en klasskompis men buffémat, dricka, sång på två olika krogar. Det var nära att det blev efterfest också, men det sket sig. Kanske mitt fel? Egentligen inte, men finns nog folk som tyckte det. Men fan! Det räcker med att festa till klockan 3. Det var ju trots allt en onsdag! =)

Torsdagen var det föreläsning på Uni, men jag kom aldrig dit. Istället tog jag bussen till kramfors, där jag tillbringade två jättemysiga dagar! Därefter åkte vi upp mot Övik för att gå på dop, väldigt fint dop och väldigt fina människor. Dessutom fick jag veta att en vän ska gifta sig!! Hur kul är inte det, dessutom blir det i Thailand så nu ska det sparas pengar, om man kan spara pengar som student (?) tveksamt. Men det spelar ingen roll, klart jag ska dit!

Efter dop och dopfika åkte vi upp till Umeå för att möta Sara och börja förfesta hos mig! Sedan bar det upp till Ålidhem för att fira en annan klasskompis. Riktigt trevligt, tyvärr drog dem ut på krogen lite väl tidigt. Men vi drog vidare till nästa fest på Ålidhem och lika trevligt hade vi där. Tyvärr så slog jag sönder knogen där och det värker än idag. Inge bra å leka sådär!! Efter ännu mer dricka, fler skratt och många timmar senare for vi på nästa fest! Det var lika mysigt det, men vi blev inte kvar så länge utan tog taxi hem. Och klockan, VÄLDIGT SENT, ställde jag mig och lagade mat. Råka tända eld på en såskartong men det gick bra ändå och maten smakade underbart.

Denna helg avslutades med två heldagar i sängen. =) Bra film, bra serier, massor av gotta och hamburgare! Blev en toppenhelg helt enkelt. Och nu väntar jag på att The walking dead s1e3 ska bli klar! Eventuellt blir det till att gymma innan eller också blir det riktig hårdkörning på gymmet i morgon efter föreläsningen.. Vem vet?


Drack förövrigt en av mina favoritdrinkar på Olearys i onsdags. Älskar drinkar med passionsfrukt i. Bilden här har dock inget med den drinken å göra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback