Jag erkänner!

Jag är student! Och just ikväll är jag lat och värmer på rikgrynsgröt till middag! (Dessutom är det otroligt skönt att kunna skylla allt negativt man gör på att man är student) Men trots att jag endast sovit tre timmar i natt så har jag varit effektiv idag. Det började med en föreläsning 10-12 därefter lunchade jag tillsammans med några i klassen för att sedan ha en studiecirkel. När jag sedan kom hem slängde jag in tvätt i tvättmaskinen och gick upp till träningslokalen för att kika lite. Är inne på andra maskinen tvätt och ska snart läsa lite kurslitteratur innan jag slår igen ögonen! :D


Efficiency is intelligent laziness. -David Dunham

Prestation är att göra saker och ting rätt. Effektivitet är att göra rätt saker och ting. -Zig Ziglar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback