Många fler apor


Så här fräsch och kry är jag definitivt inte idag.

Känns som det blev betydligt mer än tre apor igår. Men det var roligt trots att jag aggresivt diskuterade kvinnor och mäns värde större delan av kvällen. Jag kan fortfarande inte gå med på att vi kvinnor är svagare både fysiskt och psykiskt, att vi är osäkrare än männen och att män inte vill vara vän med det motsatta könet utan att de bara vill ha sex. Dessa påståenden stämmer nog in på många men inte alla!

Hur som helst så har jag precis kommit hem från Josefin, och att hitta hem var inte det enklaste.. Nu när snön har kommit och fyller alla vägar och tak så har Umeå blivit som en helt ny stad. Så nu måste jag lära mig hitta på nytt! :)

Lucia får komma och visa mig vägen. ;)

När dagen blir mörk och när snön faller vit, då skrider hon närmre, då kommer hon hit och då vet man, att snart är det jul.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej jag heter marcuswoxter. Men här i bloggen kallar jag mig Majuss.

Läs gärna min blogg om min galna vardag till bider och mycket mer :)

Kolla in!!! GLÖM INTE ATT KOMMENTERA KRAM!



Ps: Fin blogg du har :D

2010-10-23 @ 15:39:33
URL: http://marcuswoxter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback