Modell för en dag!

Tänkte börja denna blogg med ett inlägg om "Modell för en dag", här i Umeå, som jag varit på idag. Måste säga att de hade en jättemysig studio, underbara stylister och lagomt engageradefotografer. Jag valde att köpa tio stycken bilder men tycker att det var väldans dyrt så har inte öppnat plomberingen än. Får se hur jag väljer att göra, har möjlighet att lämna tillbaka dem i morgon om jag känner för det.

Bilder kommer upp på bloggen om jag behåller dem

Ikväll blir det utgång nere på stan! Är lite trött på att bara gå på studentpubbarna så ikväll får det allt bli något annat.



Alkoholisten förkortar sitt liv med femtio procent, men i gengäld får han under tiden fördelen att se dubbelt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback