Träningslokal

Jag måste säga att jag är överlycklig!! Äntligen ska jag få träna igen, äntligen har jag hittat en tränignslokal för mig! Har kollat runt mycket på Internet och har besökt flera stycken utan att trivas i någon. Men nu har jag stött på Medley! Gym, bad och gruppträningar som dessutom bara ligger 5 minuter från mig. :D Dock kommer jag bli 260 kronor fattigare varje månad men det blyr jag mig inte om för här ska jag bli piggare, gladare och få sova om nätterna! Längtar redan till i morgon för då ska jag börja med en stadig frukost innan det bär av till Medley för att gymma och sedan simma ett par längder!


En människas hälsa kan bedömas efter om hon tar två trappor eller två piller i taget Joan Welsh

Kommentarer
Postat av: louise

fin blogg du har!

kika in i min blogg och anmäl dig till dagens blogg , kanske är det du som blir vald?!

kram

2010-10-26 @ 17:16:48
URL: http://vmoslouiise.blogg.se/
Postat av: Sara

Se de som en investering i dig själv ;) blir bara lite mindre dricka på festerna. Men va gör de när man får träna :D

2010-10-26 @ 19:04:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback