Fullt upp!!

Tiden rusar fram och jag har fullt upp med allt möjligt. Har inte alls tid för att blogga, men nu kände jag för att skriva av mig lite!

Har ju som sagt blivit sambo så tillbringar hellre tid med min älskade än att sitta här och skriva men nu är han ute på äventyr och jag har fått ett par timmar för mig själv. Påsken har iallafall varit underbar! Vi åkte ut till Pauträsk och träffade sambons pappa och bror. Fiskade lite, solade lite och grillade varje dag. Supermys! 6 mil till närmaste affär och lugn å fint!

Så nu är vi hemma några dagar, jag ska skriva klart de sista uppgifterna till Uni och så blir det jobb onsdag och torsdag. På fredag bär det av igen, ska äntligen få komma hem till familjen och träffa alla igen! Inte varit nere sen i julas så nu har det gått flera månader! Där ska valborg firas och så helgen därefter blir min bror 17! Sjutton år...... Ojoj, tiden går riktigt fort!!

När vi kommer hem är det dags för att börja packa ner lägenheten! För vi har fått en tvåa!! Stor balkong och två stora klädkammare. RIKTIG frys!! Det kommer bli så bra.. Jag är så nöjd med livet nu.

Hejhopp! Nu ska jag plugga vidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback