Livet på ett bananskal!

Jag måste erkänna att jag har haft allt bra tur livet igenom, hitintills..! Nu så har jag dessutom fått extrajobb och kommer att ha det under alla tre åren på universitetet! Det är ju underbart.. Studierna går bra, för bra? Hade jag inte fått jobbet idag så hade jag troligen sökt extrakurser. Känns iallafall toppen att förhoppningsvis kunna minska ner på studielånet och leva mer på mina egna pengar. Det är inte alla som vaknar en morgon där en chef ringer och säger att det behövs timvikarier och undrar om man vill jobba. Behövde bara skriva en lite stilig CV och skicka runt till några intressanta jobb och sen chaching!! Hoppas på att livet kan fortsätta i samma takt.

Nu väntar jag bara på att någon ska ringa och fråga om jag vill ha en ny lägenhet. En tvåa kanske? Men hyra på max 4000? Det var ju så jag fick min förra lägenhet. Visst sökte jag några, men fick den jag har nu för att en bekant ringde och frågade om jag ville ha den. Bästa var ju att hyresvärden inte visste att han hade en ledig lägenhet innan jag ringde och därför inga andra som var intresserade! Jag trivs trots allt i mitt lilla krypin, men det är för litet för mig. Speciellt när jag får besök veckovis.

Ännu mer flyt har jag ju med grabben! 5år har snart gått! Och det känns bra, väldigt bra. Lyckligt lottad är jag!


Så, nu har jag förhoppningsvis skrivit av mig lite och höjt mitt eget självförtroende en gnutta. Vilket egoinlägg!! haha!



Kommentarer
Postat av: jennifer

Du är så duktig och bra gumma all lycka till dej verkligen hopps du får en större lägenhet snart håller tummarna <3<3

2011-02-03 @ 13:39:07
URL: http://jenniferxo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback