RÖSTAR I MELODIFESTIVALEN I STÄLLET FÖR ATT HJÄLPA JAPAN

Vilka idioter!!! Detta är riktat till dem som röstat i melodifestivalen men inte skänkt pengar till de drabbade i Japan! Har sett flera videos på hur det ser ut där nere nu och det känns förjävligt! Det kunde väl ändå stanna vid jordbävningen!! Som att inte det var tillräckligt hemskt men nu byggs det på hela tiden, som bara ör deet värre och värre. Folk drabbas av strålning från kärnkraftver och förlorar sina hem och ni sitter hemma i tvsoffan och röstar på melodifestivalen!! Vad är det de kostar där? Närmare tio kronor per röst? Varför inte skänka det till dem som behöver??


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Håller med dig gumman =)

2011-03-13 @ 21:59:07
URL: http://mikkanhellman.blogg.se/
Postat av: Jen

- Då får väl jag vara en av idioterna då, Men efter vad som hände sist vi skänkte pengar till hjälp organisationer så e man väl inte så taggad på skänka pengar längre!! fast dock skänker jag pengar som jag egentligen inte har till rädda barnen!

2011-03-13 @ 22:02:35
URL: http://jenniferxo.blogg.se/
Postat av: Jen

Sv; jo asså jag typ bojkotta OC för ALLA verkligeb såg på den , men sen när jag va tsm med Robin så hade jag så jävla tråkigt så jag satt och kolla första episoden och gilla serien som faen den var verkligen bra hehe .. så nu har jag laddat ner ALLA episoder :D och jag älskar serien hehe ..

2011-03-13 @ 22:21:56
URL: http://jenniferxo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback